6. EWALUACJA

EWALUACJA


Liczba punktów 4 - 5 2 - 3 0 - 1
Zawartość merytoryczna Wyszukanie wielu ciekawych i interesujących treści. Poprawny dobór treści. Wystarczająca ilość informacji. Zgromadzenie niewielkiej ilości informacji. Niespójność treści. Niektóre informacje są błędne.
Sposób wykonania prezentacji/filmu Prezentacja/film przygotowana bardzo starannie i ciekawie. Dobrze dobrane zdjęcia/ujęcia, mile widziana muzyka. Prezentacja wykonana poprawnie, ale mało rozbudowana lub niezbyt ciekawa. Wystarczająca liczba slajdów/odpowiednia długość filmu. Prezentacja wykonana mało starannie. Układ treści mało czytelny. Uboga wizualnie lub zbyt kolorowa. Mała liczba slajdów/ zbyt krótki film.
Wypowiedź ustna – komentarz do filmu lub prezentacji
* komentarz może zostać nagrany w filmie lub prezentacji
Uczniowie świetnie przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy. W ciekawy, humorystyczny sposób przedstawili. Poprawna językowo. Uczniowie przygotowani do zaprezentowania swojej pracy, ale sposób realizacji zadania mało ciekawy. Poprawna językowo. Uczniowie nie są przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy. Nie potrafią poprawnie omówić przygotowanego materiału w prezentacji. Błędy językowe
Jakość zaprezentowania
prezentacji
Wszyscy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie. Użyto ciekawych rekwizytów. Prezentacja wzbudziła zainteresowanie słuchaczy, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie ciekawie i poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania. Niektórzy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie. Użyto rekwizytów, ale mało atrakcyjnych. Prezentacja mało ciekawa, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie mało ciekawie, ale poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania. Tylko jeden uczeń z zespołu był zaangażowany w prezentowanie. Nie użyto rekwizytów. Prezentacja mało ciekawa, nie uwzględniała limitu czasowego. Uczniowie nie odpowiedzieli na postawione w trakcie prezentacji pytania.